Regulamin organizacji szkoleń oraz zakupu produktów

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady udziału w szkoleniach stacjonarnych oraz szkoleniach on-line organizowanych przez Dolnośląskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i Zarządców Nieruchomości DOSPON (dalej: DOSPON).
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady zakupu produktów za pośrednictwem
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu i są obowiązujące dla wszystkich osób zgłaszających.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zamówienia produktu i są obowiązujące dla wszystkich osób zamawiających produkt.
  5. Udział w szkoleniach lub zakup produktu wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi szkoleniowej lub sprzedażowej.

§2 Słowniczek pojęć

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca:
    Dolnośląskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i Zarządców Nieruchomości DOSPON, zarejestrowane przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS pod numerem: 0000108818, nr NIP 8942436345, REGON 020405448, z siedzibą we Wrocławiu 53-674,  przy ul. Legnickiej 46-46a, lok. 16, adres mailowy stowarzyszenie@dospon.pl zwany dalej adresem mailowym Sprzedawcy,Konto bankowe w mBank nr 22 1140 2004 0000 3902 7765 6982.
  1. Osoba zgłaszająca – osoba fizyczna, która w imieniu własnym lub firmy, tj. osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, zgłasza Uczestnika lub Uczestników do udziału w szkoleniu (w polu formularza: dane do płatności).
  2. Uczestnik – osoba fizyczna zgłoszona do udziału w szkoleniu (w polu formularza: dane uczestnika szkolenia).
  3. Strona Sprzedawcy – strona dostępna pod adresem: www.dospon.pl.
  4. Szkolenie – szkolenie o tematyce wskazanej na stronie Sprzedawcy.
  5. Szkolenie stacjonarne – szkolenie organizowane w sali wykładowej wskazanej przez Sprzedawcę.
  6. Szkolenie on-line – szkolenie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając z komputera lub innych środków elektronicznych, poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Sprzedawcę.
  7. Kupujący – osoba fizyczna, która w imieniu własnym lub firmy, tj. osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, składa zamówienie w celu dokonania zakupu produktu (w polu formularza: dane do płatności).
  8. Zamówienieoświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawcy, określające jednoznacznie: dane Kupującego, rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy, sposób płatności, sposób dostawy, a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym.
  9. Produkt – dostępny na stronie Sprzedawcy towar podlegający sprzedaży poprzez składanie zamówień.
  10. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dn. 30.05.2014r.).
  11. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§3 Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu

  1. Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie przez Osobę zgłaszającą  i przesłanie interaktywnego formularza zgłoszeniowego dostępnego przy każdym szkoleniu na stronie Sprzedawcy oraz dokonanie opłaty za szkolenie.
  2. Po wysłaniu wypełnionego formularza zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu za pośrednictwem strony Sprzedawcy, Osoba zgłaszająca otrzyma automatyczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia na adres mailowy wskazany przez Osobę zgłaszającą.
  3. W chwili otrzymania przez Osobę zgłaszającą potwierdzenia udziału szkolenia następuje zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu. Stronami umowy uczestnictwa w szkoleniu jest Sprzedawca oraz Osoba zgłaszająca lub firma, w której imieniu działa (wymieniona w danych do faktury). Zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty za szkolenie.
  4. Osoba zgłaszająca poprzez wysyłanie formularza zgłoszeniowego jednocześnie potwierdza, że jest uprawniona do działania w imieniu firmy dokonującej zgłoszenia, wskazanej w danych do faktury.
  5. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia udziału w szkoleniu przez Sprzedawcę, Osoba zgłaszająca powinna skontaktować się telefonicznie ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia przyczyn.

§4 Płatności

  1. Wysokość opłaty za szkolenie zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie Sprzedawcy dospon.plw momencie dokonywania rejestracji na szkolenie. Osoby zgłaszające mogą korzystać z kodów rabatowych, ustalanych przez Sprzedawcę  publicznie lub indywidualnie.
  2. Cena szkolenia stacjonarnego obejmuje:
    • przeprowadzenie szkolenia przez wykładowcę w tematyce i ilości godzin zgodnej z ofertą szkolenia,
    • materiały szkoleniowe zgodnie z ofertą szkolenia,
    • certyfikat o ukończeniu szkolenia zgodnie z ofertą szkolenia,
    • przerwy kawowe oraz inne dodatki zgodnie z ofertą szkolenia.
  3. Cena szkolenia on-line obejmuje:
    • przeprowadzenie szkolenia przez wykładowcę w formie on-line w tematyce i ilości godzin zgodnej z ofertą szkolenia,
    • materiały szkoleniowe przesyłane uczestnikom szkolenia zgodnie                       z ofertą szkolenia,
    • certyfikat o ukończeniu szkolenia zgodnie z ofertą szkolenia,
    • inne dodatki zgodnie z ofertą szkolenia.
  4. Cena szkolenia on-line nie obejmuje dostępu do urządzenia i sieci Internet, do których zorganizowania zobowiązany jest każdy z Uczestników we własnym zakresie.
  5. Cena szkolenia stacjonarnego nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
  6. Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem za pośrednictwem systemu płatności dostępnego na stronie Sprzedawcy lub indywidualnie przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy, po otrzymaniu przez Uczestnika potwierdzenia udziału w szkoleniu i warunków płatności.
  7. Dokonanie płatności oznacza jej zaksięgowanie na rachunku bankowym Sprzedawcy oraz jest niezbędnym warunkiem dopuszczenia Uczestnika do udziału w szkoleniu.  W przypadku braku płatności Uczestnik nie zostanie dopuszczony do udziału w szkoleniu, a rozliczenie nastąpi zgodnie z warunkami rezygnacji.
  8. Faktury (jeśli dokonano takiego wyboru) przekazywane są Uczestnikom na zakończenie szkolenia stacjonarnego lub wysyłane drogą mailową po zakończeniu szkolenia on-line.

§5 Zasady organizacji szkoleń

    1. Szczegółowe informacje organizacyjne dotyczące szkolenia stacjonarnego, w szczególności dokładne miejsce szkolenia, zostaną przesłane przez Sprzedawcę Uczestnikowi szkolenia w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany  w formularzu zgłoszeniowym najpóźniej do 4 dni przed planowanym terminem szkolenia.
    2. Szczegółowe informacje organizacyjne dotyczące szkolenia on-line, w szczególności link do szkolenia, zostaną przesłane przez Sprzedawcę Uczestnikowi szkolenia w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu zgłoszeniowym najpóźniej na jeden dzień przed planowanym terminem szkolenia.
    3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w przypadku braku wymaganej liczby uczestników szkolenia albo sytuacji losowych niemożliwych do przewidzenia w chwili organizacji szkolenia, takich jak czynniki pogodowe, nagła niedyspozycja wykładowcy, nieprzewidziana niedostępność miejsca szkolenia, siła wyższa.
    4. Informacje o zmianie terminu szkolenia lub odwołaniu szkolenia zostaną przesłane Osobie zgłaszającej w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
    5. W przypadku odwołania szkolenia przez Sprzedawcę, dokonana wpłata zostanie w całości zwrócona Osobie zgłaszającej w terminie do 4 dni roboczych od dnia odwołania szkolenia.
    6. W przypadku zmiany terminu szkolenia przez Sprzedawcę, Osoba zgłaszająca będzie uprawniona do:
      • potwierdzenia udziału w szkoleniu w nowym proponowanym terminie. W takim przypadku dokonana wpłata zostanie w całości zaliczona na poczet szkolenia w nowym terminie, albo
      • rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu. W takim przypadku dokonana wpłata zostanie w całości zwrócona Osobie zgłaszającej w terminie do 4 dni roboczych od dnia odwołania szkolenia na konto, z którego dokonano wpłaty.
    7. W przypadku zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności finansowej lub prawnej za powstałe po stronie Osoby zgłaszającej lub Uczestnika szkolenia koszty związane z planowanym uczestnictwem w szkoleniu, w szczególności rezerwację noclegu, zakup biletów w środkach transportu.
    8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia, tj. sali konferencyjnej lub obiektu hotelowego, na salę lub obiekt o takim samym lub wyższym standardzie. Powyższe zmiany nie stanowią zmiany warunków umowy.

§6 Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu

  1. Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić u Sprzedawcy w formie mailowej na adres mailowy Sprzedawcy. Rezygnacji dokonuje Osoba zgłaszająca. W rezygnacji ze szkolenia należy wskazać:
    • tematykę oraz datę szkolenia,
    • dane Osoby zgłaszającej oraz Uczestnika szkolenia,
    • wyraźne oświadczenie o rezygnacji ze szkolenia,
    • konto, na które mają być zwrócone pieniądze.
  2. Za datę rezygnacji uważa się datę wpływu maila na skrzynkę mailową Sprzedawcy.
  3. Zasady rezygnacji przez Osoby zgłaszające, z uwzględnieniem § 7 dotyczącego prawa do odstąpienia od umowy przez konsumentów – rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu w terminie:
    • do 8 dni przed rozpoczęciem szkolenia- jest bezkosztowa                          i powoduje zwrot przez Sprzedawcę pełnej wpłaconej kwoty do 7 dni roboczych od wpływu rezygnacji,
    • krótszym, niż 8 dni przed szkoleniem stacjonarnym– skutkuje obciążeniem uczestnika kwotą stanowiącą 50% ceny szkolenia,
    • pomiędzy 7-3 dni przed szkoleniem on-lineskutkuje obciążeniem uczestnika kwotą stanowiącą 20% ceny szkolenia,
    • krótszym, niż 3 dni przed szkoleniem on-lineskutkuje obciążeniem uczestnika kwotą stanowiącą 100% ceny szkolenia.
  4. Brak udziału Uczestnika w szkoleniu bez uprzedniej rezygnacji skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
  5. W razie nieprzewidzialnych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana Uczestnika szkolenia za zgodą Sprzedawcy. Zmiany Uczestnika można dokonać najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem, w formie mailowej na adres mailowy Sprzedawcy. W oświadczeniu o zmianie Uczestnika należy wskazać:
    • tematykę oraz datę szkolenia,
    • dane osoby zgłaszającej oraz Uczestników szkolenia wraz ze wskazaniem, których Uczestników szkolenia dotyczy zmiana,
    • dane nowego Uczestnika szkolenia według wymaganych danych z formularza zgłoszeniowego.

§7 Warunki sprzedaży produktów

  1. Wszystkie ceny produktów podawane przez Sprzedającego wyrażone są̨ w polskiej walucie i są̨ cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.
  2. Sprzedający informuje w opisie produktu o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla oferowanych produktów.
  3. Zamówienia na produkty składane są na stronie dospon.pl.
  4. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności:
    • dodanie do koszyka produktu;
    • wybór rodzaju dostawy;
    • wybór rodzaju płatności;
    • złożenie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę”.
  5. Zawarcie umowy sprzedaży produktu wraz z obowiązkiem zapłaty następuje z chwilą złożenia zamówienia.
  6. Wysyłka zamówienia następuje w terminie 5 dni po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na koncie Sprzedającego na adres wskazany w zamówieniu. Dostawy produktów realizowane są jedynie na terenie Polski.
  7. Brak zaksięgowania wpłaty Kupującego w terminie 2 dni od złożenia zamówienia powoduje anulowanie umowy sprzedaży.
  8. Zakupiony produkt jest wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca dostawy.
  9. Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail.

§8 Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumentów

    1. Z uwagi na fakt, że umowa uczestnictwa w szkoleniu oraz umowa sprzedaży są umowami zawieranymi na odległość, stosuje się do niej przepisy Ustawy o konsumentach z dnia 30.05.2014r. (dalej ustawy).
    2. W przypadku, gdy Osobą zgłaszającą lub Kupującym jest konsument, jest on uprawniony do odstąpienia od umowy uczestnictwa w szkoleniu lub umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania przyczyn. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Osoba zgłaszająca/Kupujący ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego pisemnego oświadczenia, które należy przesłać pocztą na adres Sprzedawcy, albo drogą mailową na adres mailowy Sprzedawcy, albo złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy. Osoba zgłaszająca/Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
    3. Prawo odstąpienia od umowy uczestnictwa w szkoleniu nie przysługuje Osobie zgłaszającej będącej konsumentem, jeżeli Sprzedawca przeprowadził szkolenie przed upływem 14 dni przewidzianych na odstąpienie od umowy za wyraźną zgodą konsumenta, przez którą uważa się dobrowolne wzięcie udziału w szkoleniu (zalogowanie się do systemu lub stawiennictwo osobiste na szkoleniu stacjonarnym).
    4. Produkt należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Dospon niezwłocznie,  a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży, przy czym ważna jest data nadania przesyłki. Koszty przesyłki ponosi Kupujący.
    5. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
    6. Zwrot należności za zwrócony produkt zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, w terminie 14 dni od otrzymania produktu.
    7. W przypadku odstąpienia od umowy uczestnictwa w szkoleniu, zwrot wpłaconej należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Osobę zgłaszającą użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Osoba zgłaszająca wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu, z zastrzeżeniem ust. 2, 3.

§9 Prawa autorskie

  1. Wszystkie programy szkoleń, wszelkie materiały szkoleniowe oraz prezentacje związane ze szkoleniami organizowanymi przez Sprzedawcę chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
  2. Uczestnicy szkolenia nie są uprawnieni do nagrywania szkoleń (poprzez utrwalanie głosu lub/oraz obrazu), ani ich rozpowszechniania.

§10 Reklamacje szkoleń

  1. Uczestnik szkolenia ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usługi szkoleniowej.
  2. Reklamacje przyjmowane są w formie mailowej na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia szkolenia.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • tematykę oraz datę szkolenia,
    • dane Osoby zgłaszającej oraz Uczestników szkolenia wraz ze wskazaniem, których Uczestników szkolenia dotyczy zmiana,
    • szczegółowy opis zgłaszanych zastrzeżeń do szkolenia,
    • ewentualne żądanie związane z reklamacją.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia wpływu zgłoszenia reklamacyjnego.
  5. Czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu w skomplikowanych przypadkach, wymagających zgłaszania dalszych reklamacji, na przykład do firm cateringowych lub obiektów hotelowych.
  6. W przypadku, gdy Osobą zgłaszającą jest konsument, reklamacje będą rozpatrywane z uwzględnieniem przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów.
  • 11 Reklamacje produktów
  1. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej produktu.
  2. Reklamacje przyjmowane są w formie mailowej na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    5. w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
  4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia wpływu zgłoszenia reklamacyjnego.
  6. W przypadku, gdy Osobą zgłaszającą jest konsument, reklamacje będą rozpatrywane  z uwzględnieniem przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów.
  • 12 Przetwarzanie danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych Osób zgłaszających Uczestników jest DOSPON.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie:
    • w celu wykonania umowy uczestnictwa w szkoleniu lub umowy sprzedaży produktu,
    • w celu prowadzenia rachunkowości, co jest realizacją prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy,
    • w celach archiwalnych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest realizacją prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy,
    • w celach marketingowych Sprzedawcy, co jest realizacją prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy (marketing bezpośredni), jak również na podstawie uzyskanej zgody;
    • w celu umożliwienia przesyłania ofert handlowych na adres e-mail lub za pośrednictwem sms – na podstawie uzyskanej zgody;
    • w celu wypełnienia prawnych obowiązków ciążących na administratorze, w tym wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z dnia 1 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 723).
  3. Okres przechowywania danych osobowych:
    • dane osobowe wynikające z umowy uczestnictwa w szkoleniu lub umowy sprzedaży produktu będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową, czyli maksymalnie przez 6 lat od wygaśnięcia umowy uczestnictwa w szkoleniu;
    • dane przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego produktów i usług Sprzedawcy będą przetwarzane do czasu, aż zostanie zgłoszony sprzeciw względem ich przetwarzania;
    • dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody będą przetwarzane do czasu, aż zgoda nie zostanie cofnięta;
    • dane przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze będą przetwarzane przez ustawowe okresy wymagane do ich przechowywania.
  4. Osobom zgłaszającym oraz uczestnikom szkolenia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Do danych osobowych mają dostęp firmy rachunkowe, informatyczne, dostawcy oprogramowania. Wszystkie dane przekazywane będą zgodnie z prawem, na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani też nie będą profilowane.
  8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    • jeśli przetwarzanie wymagało zgody – prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres siedziby lub adres mailowy Sprzedawcy,
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego,
    • prawo dostępu do danych osobowych, żądania sprostowania danych osobowych, żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych.
  9. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy uczestnictwa w szkoleniu lub sfinalizowania zamówienia, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia powyższej umowy.
  • 13 Postanowienia końcowe
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 listopada 2023 roku.
  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, co zostanie opublikowane na stronie dospon.pl.

Załączniki:

  1. Formularze odstąpienia od Umowy (PDF).
wielkanoc