Oferty pracy w biurach nieruchomości

W tym miejscu znajdziesz oferty pracy w biurach nieruchomości członków DOSPON.

Oferty są publikowane według kolejności zgłoszenia.

magnus

Jesteśmy firmą rodzinną, funkcjonującą nieprzerwanie od 1999 roku. Dbamy o standardy pracy. Ideą naszej firmy jest świadczenie kompleksowo usług związanych z każdym aspektem rynku nieruchomości : pośrednictwem , zarządzaniem, doradztwem oraz usługami prawnymi. Działamy na rynku pierwotnym i wtórnym. Oferujemy nieruchomości zarówno mieszkaniowe jak i komercyjne. Działamy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, posiadamy licencje zawodowe pośredników i zarządcy oraz ubezpieczenie OC.

Do swojego zespołu poszukujemy osób na stanowisko Pośrednika w obrocie nieruchomościami/ Doradcy do spraw nieruchomości, które staną się częścią naszego zespołu.

Zakres obowiązków doradcy

  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie ofert nieruchomości oraz klientów
  • Analiza rynku nieruchomości pierwotnego oraz wtórnego
  • Doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami
  • Prezentacje nieruchomości
  • Bezpośrednia i kompleksowa obsługa klientów
  • Przygotowywanie ofert na stronę internetową oraz portale branżowe
  • Dbałość o wizerunek firmy
  • Budowanie oraz utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami także za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub średnie
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pośrednictwie w obrocie nieruchomościami minimum 1 rok
  • Umiejętność wyszukiwania i analizowania informacji
  • Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
  • Odporność na stres
  • Nastawienie na osiąganie założonych celów
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość do pracy w biurze oraz w terenie
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B oraz samochód.

Kandydatom oferujemy

  • Jako nieliczni oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    Stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz prowizji
  • Profesjonalne szkolenie i wdrożenie do pracy przez licencjonowanego pośrednika
  • Udział w szkoleniach branżowych
  • Pracę w nastawionym na współpracę zespole
  • Stanowisko pracy w przestrzennym biurze z profesjonalną salą konferencyjną
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy doradcy do spraw nieruchomości : wysoki budżet reklamowy, telefon, komputer, aparat fotograficzny oraz dron.

Zarabiaj i rozwijaj się w silnym zespole !

Chcesz zacząć swoją przygodę z nieruchomościami?

Szukasz dla siebie ścieżki zawodowej?

Dołącz do zespołu Magnusa !

Prześlij CV oraz list motywacyjny na adres e-mail naszego biura lub bezpośrednio.

Pamiętaj, aby w swoim CV dodać klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE )”

Nie jesteśmy zwykłym biurem obrotu nieruchomościami. Od lat łączymy pasję, doświadczenie i szeroką wiedzę na temat nieruchomości. Naszym atutem, oprócz świadomości JAK ZAROBIĆ NA NIERUCHOMOŚCIACH jest połączenie biura obrotu nieruchomościami z kancelarią prawną. Osobiście zajmujemy się szkoleniami pracowników. Nad procesem sprzedaży czuwa radca prawny, właściciel biura. Z tego powodu nie ma u nas rzeczy niemożliwych, a każda trudna transakcja jest nowym wyzwaniem. Jesteśmy kuźnią talentów i nie boimy dzielić się wiedzą. Właśnie poszerzamy nasz zespół – jeśli Twoją pasją jest sprzedaż, to jest to oferta dla Ciebie.

Twój zakres obowiązków

  • agent nieruchomości (pośrednik) – osoba odpowiedzialna za kontakty z klientem, budowanie trwałych relacji biznesowych, pozyskiwanie i prezentację ofert, finalizację transakcji.

Nasze wymagania

  • zamiłowanie do sprzedaży,
  • dyspozycyjność,
  • komunikatywność,
  • zdolności interpersonalne,
  • zaangażowanie w swoją pracę,
  • pasja i chęć zarobienia dużych pieniędzy.

To oferujemy

  • bardzo dobre warunki pracy w prestiżowym biurze,
  • bezpośrednią pomoc wykwalifikowanych osób przy wdrażaniu do pracy oraz w bieżących sprawach,
  • szkolenia w zakresie obsługi klienta, technik sprzedaży,
  • stałe wsparcie merytoryczne- u nas nigdy nie zostaniesz sam z problemem,
  • korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy,
  • dostęp do bazy ofert firmy,
  • obsługę klientów według najwyższych standardów,
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę pracy.

NASZA OFERTA ADRESOWANA JEST DO OSÓB, KTÓRE NIE BOJĄ SIĘ WYZWAŃ, LUBIĄ DYNAMICZNĄ, SAMODZIELNĄ PRACĘ I SĄ UKIERUNKOWANE NA SUKCES.

CV prosimy kierować na adres sekretariat@eklos.pl ,

Dziękujemy za wszystkie przesłane zgłoszenia. Informujemy jednocześnie, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

wileuński

Miejsce pracy: Wrocław

Twój zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie klientów przy wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi
  • Budowanie relacji i komunikacja z obsługiwanymi klientami
  • Prowadzenie działań marketingowych
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku doradcy
  • Obsługa i koordynacja transakcji
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert ogłoszeniowych

Nasze wymagania:

  • Sumienność i uczciwość w działaniu, wysoka etyka pracy
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Nastawienie na tworzenie długotrwałych relacji
  • Wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju własnych kompetencji
  • Systematyczność w dążeniu do realizacji założonych celów

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języków obcych – obsługujemy także zagranicznych klientów
  • Działalność gospodarcza

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne dające możliwość osiągania wysokich dochodów
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające i bogate zaplecze szkoleniowe
  • Niezależność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy
  • Otwartość na nowe pomysły i inicjatywy
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Wsparcie prawne i marketingowe
  • Przyjazną atmosferę i środowisko pracy
  • Jasną umowę współpracy bez kosztów po stronie doradcy
merkury

Zakres obowiązków:

  • prezentacja nieruchomości,
  • bezpośrednia i profesjonalna obsługa klientów,
  • pozyskiwanie ofert kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości,
  • sporządzanie dokumentacji nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną,
  • podpisywanie umów,
  • wprowadzanie ofert do bazy danych,
  • negocjowanie warunków współpracy.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • czynne prawo jazdy kat. B + własny samochód,
  • doświadczenie w branży nieruchomości,
  • samodzielność w działaniu,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność budowania relacji,
  • umiejętność planowania i organizowania czasu pracy,
  • licencja pośrednika (mile widziana).

Oferujemy:

  • pracę w renomowanym biurze działającym na rynku od 25 lat,
  • samodzielne stanowisko w biurze,
  • wynagrodzenie prowizyjne (podstawa + prowizja),
  • elastyczny czas pracy,
  • narzędzia służbowe tj. komputer, kamera, aparat,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole.

CV prosimy wysyłać na adres mailowy merkury@nieruchomosciwroclaw.pl

W przesyłanym CV prosimy o umieszczenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Merkury Nieruchomości z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 55B/2, 54-203 Wrocław, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016r.”

Wysyłając do nas swoją aplikację w procesie rekrutacji zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Merkury Nieruchomości z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 55B/2, 54-203 Wrocław.

Wypełniając obowiązek informacyjny, przekazujmy Tobie następujące informacje w związku z prowadzoną rekrutacją:

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Merkury Nieruchomości z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 55B/2, 54-203 Wrocław.

2. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż do 3 miesięcy w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Oznacza to, że po tym okresie Twoje dane zostaną przez nas usunięte z bazy danych kandydatów.

3. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.

4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Wniesienie takiej skargi nie dotyczy przebiegu samego procesu rekrutacji.

MERKURY NIERUCHOMOŚCI
ul. Legnicka 55b/2
54-203 Wrocław

email: merkury@nieruchomosciwroclaw.pl

tel: 501 105 992

oto nieruchomości

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości
  • pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości
  • prezentacja nieruchomości
  • koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,
  • praca w biurze i w terenie
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami

Wymagamy:

  • wykształcenia min. średnie
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • wysokiej kultury osobistej
  • zaangażowania
  • praktycznej znajomości obsługi komputera
  • znajomości podstawowych aspektów z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
  • umiejętności negocjacyjnych oraz łatwości w podejmowaniu decyzji
  • dobrej organizacji własnej pracy i dyspozycyjności
  • atutem będzie własny samochód oraz doświadczenie zawodowe

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • system premii i podwyżek
  • służbowy telefon komórkowy
  • wyposażone stanowisko pracy
  • bezpłatny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • pracę w profesjonalnym, doświadczonym zespole opartą o sprawdzone i skuteczne metody działania.
novena

Miejsce pracy: Wrocław

OCZEKUJEMY:

  • znajomości  rynku nieruchomości
  • umiejętności prowadzenia rozmów handlowych
  • posiadania prawa jazdy kat. B i samochodu
  • praktycznej znajomości internetu i obsługi komputera
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, samodzielności
  • organizacji własnej pracy i  dyspozycyjności

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w systemie prowizyjnym
  • wsparcie reklamowe i szkoleniowe
  • możliwość zdobycia nowego zawodu
  • pracę w dobrej atmosferze w zintegrowanym zespole
  • znajomość rynku nieruchomości mile widziana.

Tytuł wiadomości „Praca”.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

jot-be

Miejsce pracy: Wrocław

Jeżeli masz doświadczenie na rynku nieruchomości oraz sprzedaż i pozyskiwanie nowych Klientów to Twój żywioł, jesteś komunikatywny i świetnie odnajdujesz się w kontakcie z Klientami, posiadasz wiedzę o rynku nieruchomości (w szczególności o segmencie gruntów i domów), cechuje Cię entuzjazm w działaniu oraz pozytywne nastawienie do życia, chcesz mieć wpływ na wysokość swoich zarobków. – to właśnie Ciebie szukamy na stanowisko Agenta Nieruchomości.

Do Twoich obowiązków będą należały:

  • kompleksowa obsługa Klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, dzierżawy, najmu i wynajmu nieruchomości,
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami i zapewnienie najwyższego poziomu usług,
  • pozyskiwanie nowych Klientów i ofert z rynku,
  • zaangażowanie w projekty prowadzone przez JOT-BE NIERUCHOMOŚCI.

W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy:

  • trakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (podstawa plus prowizja),
  • bazę Klientów na starcie,
  • wsparcie działu prawnego,
  • narzędzia marketingowe i promocyjne gwarantujące stałe zainteresowanie Klientów,
  • możliwość uczestnictwa w realizacji prestiżowych projektów komercyjnych,
  • profesjonalne szkolenia z zakresu rynku nieruchomości oraz szkolenia wdrażające do pracy,
  • telefon
  • kartę Multisport,
  • doskonałą atmosferę w zespole.

Od kandydatów oczekujemy:

  • samodzielności oraz dobrej organizacji pracy,
  • gotowości do podnoszenia własnych kwalifikacji,
  • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji,
  • dobrej obsługi komputera,
  • posiadania własnego samochodu i czynnego prawa jazdy,
  • znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym.

Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!

Tytuł wiadomości „Praca”.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

stępień

Miejsce pracy: Jelenia Góra

Jeżeli jesteś zainteresowana/-y pracą w miłej atmosferze, masz do dyspozycji samochód? umiesz obsługiwać komputer? posiadasz minimum średnie wykształcenie? jesteś pozytywnie nastawiony do życia?
cechuje Cię dobra pamięć oraz umiejętność szybkiego kojarzenia? chcesz by każdy dzień był dla Ciebie nowym wyzwaniem? potrafisz pracować w zespole ludzi sukcesu?
chcesz z nami osiągnąć sukces

Poszukujemy

  • osób z motywacją do pracy,
  • dyspozycyjnych, zdeterminowanych do osiągnięcia sukcesu,
  • lubiących wyzwania i pracę z ludźmi.
  • Brak doświadczenia nie jest przeszkodą!

Oferujemy

  • bezkonkurencyjne warunki prowizyjne.

Gwarantujemy

  • przeszkolenie oraz doskonałe warunki pracy

Jesteś przekonana(y) o swoich umiejętnościach – skontaktuj się z nami.

Tytuł wiadomości „Praca”.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

focus

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
  • pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości
  • prezentacja nieruchomości
  • praca w biurze i w terenie
  • kształtowanie relacji z klientami

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • zdolności negocjacyjne i umiejętność podejmowania decyzji
  • dobra organizacja czasu pracy
  • atutem będzie własny samochód oraz doświadczenie zawodowe

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia: stałe wynagrodzenie + wynagrodzenie prowizyjne,
  • system premii i podwyżek
  • możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • służbowy telefon komórkowy
  • wyposażone stanowisko pracy
  • bezpłatny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • pracę w profesjonalnym zespole opartą o sprawdzone i skuteczne metody działania.
wielkanoc