Kartę Praw Klienta Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami Polska Federacja Rynku Nieruchomości przedstawiła po raz pierwszy na odbywającym się w listopadzie 2006, XII Kongresie Rynku Nieruchomości. Wtedy to kartę podpisały pierwsze Stowarzyszenia i pierwsze Firmy.
KARTA PRAW KLIENTA POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
POŚREDNIK w Obrocie Nieruchomościami to wykształcony, stale podnoszący swoje kwalifikacje i pilnie śledzący trendy rynkowe profesjonalista, którego umiejętności i wiedza umożliwiają Klientowi wyniesienie oczekiwanej przez niego korzyści z zawartej transakcji obrotu nieruchomością. Pośrednik jest zobowiązany podpisać z Klientem umowę o pośrednictwo; poprzez podpisanie umowy Klient staje się Zamawiającym.
Klient ma prawo być obsługiwanym przez Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami, który:
Klient ma prawo otrzymania wyczerpującej informacji o:
Klient ma prawo żądać wystawienia faktury za wykonaną usługę wynikającą z umowy pośrednictwa.
Pieczęć firmy Polska Federacja Rynku Nieruchomości
Podpis osoby uprawnionej Prezydent PFRN
do reprezentacji firmy
Polska Federacja Rynku Nieruchomości gwarantuje, że postanowienia Karty Praw Klienta są w tej firmie przestrzegane.
Ewentualne skargi należy składać na adres:http://federacja@pfrn.pl
|